اورژانس کامپیوتر خوی

شرکت سهند رایانه خوی

اورژانس کامپیوتر خوی

شرکت سهند رایانه خوی

پیدا کردن پسورد ویندوز XP

 اگر شما پسورد ویندوز XP خود را فراموش کردید و چون ویندوز شما راه اندازی نمی شود قصد دارید دوباره آن را نصب کنید دست نگهدارید، با ترفند زیر می توانید کلمه رمز را از ابتدای بارگذاری ویندوز حذف نمایید:

 برای اینکه پسورد ویندوز XP را رد کرده و وارد سیستم شوید، زمانی که صفحه welcome آمد، ۲ بار Alt+Ctrl+Delete را بزنید.دراین هنگام پنجره انتخاب کاربر باز میشود.

 حال در قسمت login name کلمه administrator را تایپ کنید و جای پسورد را خالی بگذارید و براحتی وارد ویندوز شوید .

 در واقع شما با اکانت ادمین (مدیر ویندوز) وارد سیستم شده اید و هر کاری که دلتان بخواهد میتوانید بکنید!!! از جمله تغییر و یا حذف کلمه رمز .

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حیدری جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ http://proxy2010.blogsky.com

سلام من محمد هستم.وبلاگت خیلی قشنگ و باحال هست.من یه وبلاگ توی بلاگ اسکای دارم.من توش فیلتر شکن میگذارم.اگه شما با فیلتر شدن برخی سایت ها موافق نیستید و میخواهید از این فیلتر ها رد شوید من به شما کمک میکنم.تنها کاری که شما باید بکنید،این است که به وبلاگ من وارد شوید.گروه ایرانیان عضو نیز میپذیرد.
دوستتون دارم خیلی زیاد.
www.proxy2010.blogsky.com

ممنون از لطف شما به وبلاگ شما هم حتما نیگا می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد