اورژانس کامپیوتر خوی

شرکت سهند رایانه خوی

اورژانس کامپیوتر خوی

شرکت سهند رایانه خوی

نخستین مادربرد ASUS مجهز به USB 3.0

مادربرد مجهز به USB 3.0 که 10 برابر نسل قبلی خود سرعت دارد، توسط ایسوز ساخته و به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت ایسنا، مادربرد P6X58 Premium ایسوز با داشتن هر دو پورت USB 3.0 و USB 2.0، امکان کار کردن بهتر رایانه با دستگاه‌های مجهز به پورت‌های USB قدیمی و جدید را فراهم می‌کند.
رابط‌های USB 3.0 مادربرد ایسوز به رنگ آبی هستند در نتیجه تشخیص آن‌ها از پورت‌های قدیمی آسان خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.mosamma.blogsky.com

سلام دوست عزیز!من از وب شما خیلی خوشم اومده!حاضر به تبادل لینک هستید؟
اگر هستید مرا با نام بهترین سایت علمی و سرگرمی لینک کنید.راستی من اسم شما رو چی بزارم؟

سلام محمد عزیز از لطف شما بسیار ممنونم و از پیشنهاد شما به گرمی استقبال می کنم امیدوارم به مرور بیشتر به هم کمک کنیم با تشکر احمد

ستاره چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.clickchi.com/index.php?refer=somy46

سلام دوست عزیز

چرا درسیستم درآمدی زیر عضونمی شوید من3 بارتاحالا پول گرفتم از طریق معرفی نامه زیر عضو شوید

http://www.clickchi.com/index.php?refer=somy46

http://clickfa.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=90

بعداز عضویت به وبلاگ من آمده وپیام بگذارید

اگرموافق باشی تبادل کلیک وتبادل لینک می کنیم

به این صورت که هرروز به وبلاگ های یکدیگر سر می زنیم وبرروی تبلیغات همدیگر کلیک می کنیم

وبعداز کلیک درقسمت نظرات پیام می گذاریم که کلیک کردیم تا نفربعدی هم بیاید کلیک کند

مطمئن باشید کلیکهایتان دو برابر می شود

منازاین روش استفاده می کنم

منتظرت هستم

www.ketab20.blogsky.com
اسامی دیگردوستان عضو تبادل لینک درقسمت روزانه است می تونی با انها هم همکاری کنی

من اولین کلیک را انجام دادم

با سلام از پیشنهاد شما بسیار ممنونم و بزودی توصیه های شما را به کار خواهم بست و شما را لینک می کنم اگر قابل بدانید شما هم مرا با نام سهند خوی لینک کنید انشاء ا... همکاری خوبی با هم داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد